درخواست آستان قدس حسینی از نماینده سازمان ملل جهت بازدید و ثبت خسارات وارده در فرودگاه بین المللی کربلا بمباران هواپیماهای امریکایی

آستان قدس حسینی دعوتنامه ای را برای نماینده سازمان ملل در بغداد به منظور بازدید از فرودگاه بین المللی کربلا که توسط مهندسان و کارکنان عراقی و به همت آستان قدس حسینی در حال ساخت است ارسال نمود.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ سید سعد الدین هاشم البناء یکی از اعضای اداری آستان قدس حسینی در گفتگو با خبرنگار حرم گفت: آستان قدس حسینی دعوتنامه ای را به دو زبان عربی و انگلیسی با هدف تعیین زمانی برای بازدید از فرودگاه بین المللی کربلا به مسئول دفتر سازمان ملل در کربلای معلی ارائه داد. وی افزود: بمباران فرودگاه بین المللی کربلا با نظر به اینکه این فرودگاه غیر نظامی است و جهت خدمت رسانی به کربلا و کشور عراق در حال احداث است نقض استقلال کشور محسوب می شود. وی در ادامه گفت: دو شرکت خیرات السبطین و طیبه کربلا که دو شرکت معروف عراقی هستند در حال احداث فرودگاه هستند.  لازم به ذکر است که فرودگاه بین المللی کربلا که به همت آستان قدس حسینی در حال احداث است، هفته گذشته مورد بمباران قرار گرفت که منجر به کشته شدن یک کارمند و وارد شدن خساراتی به این فرودگاه در حال ساخت گردید.

پیوست ها