ادامه آموزش دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی با برگزاری کلاسهای الکترونیکی

دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی به منظور ادامه روند آموزش دانشگاه و گفتگو و پاسخ به سوالات دانشجویان در تعطیلات اخیر به برگزاری کلاسهای الکترونیکی اقدام نموده است.

دانشگاه از طریق انتشار دو اطلاعیه مفصل در حساب خود در سایتهای شبکه اجتماعی (فیسبوک) اعلام داشته است: مدیریت دانشگاه تصمیم به برگزاری کلاسها به  صورت االکترونیکی دارد تا علاقمندان به تحصیل در ایام تعطیل نیز به صورت الکترونیکی آموزش خود را ادامه دهند.

از این رو پرفسور دکتر حسن موسی رئیس دانشگاه به کلیه معاونین ابلاغ نمود که به کلیه دانشجویان اطلاع رسانی شود که از روز شنبه مورخه29/2/2020 برنامه هفتگی تدریس و آموزش الکترونیکی شروع خواهد شد.

ایشان همچنین اضافه کردند: پیرو اطلاعیه قبل هدف از اجرای کلاسهای الکترونیکی ادامه آموزش و فضای درس و بحث بین دانشجو و استاد و استفاده بهینه از فرصت تعطیلی پیش آمده می باشد. شایان ذکر است که مطالب طرح شده در کلاسهای الکترونیکی تکرار نخواهد شد.

نکته قابل توجه این است که دانشگاه وارث الانبیاء (علیه السلام) وابسته به بخش آمورش عالی در آستان قدس حسینی اعلام نموده که در رده بندی دانشگاههای جهانی ثبت شده است.

پیوست ها