مشارکت آستان قدس حسینی در خدمات رسانی به زائران امام هادی (علیه السلام)

در آستانه سالروز شهادت امام هادی (علیه السلام) آستان قدس حسینی در خدمات رسانی به زائران مرقد مطهر امامین عسکریین (علیهما السلام) مشارکت می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ مسئول بخش خدمات آستان قدس حسینی اظهار داشت: با نظر به توجیهات تولیت محترم آستان قدس حسینی مبنی بر تقدیم بهترین خدمات به زائران امام هادی (علیه السلام) در سالروز شهادت این امام همام، تعدادی مینی بوس جهت انتقال رایگان زائران از ورودی شهر به حرم مطهر و چند عدد خودروی آب رسانی و کانکس های بزرگ سرویسهای بهداشتی بهمراه تعدادی دستگاه کشف متفجرات، توسط کارشناسان کشف متفجرات آستان قدس حسینی به حرم امامین عسکریین ارسال شد.

حاج محمد ابو دگه افزود: همچنین هیئتی پزشکی با دارو و تجهیزات پزشکی پیشرفته و چند عدد آمبولانس برای تقدیم خدمات پزشکی 24 ساعته از حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) به سامرا اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین بخش خدمات آستان قدس حسینی به مفروش کردن صحن مطهر حرم امامین عسکریین و نصب اماکن توزیع مفروشات و پتو و نصب خیمه های اسکان زائران اقدام نموده است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: اکنون با وجود نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی در راههای منتهی به سامرا و همچنین در داخل این شهر، امنیت کاملا برقرار است و از تمامی محبین اهل بیت (علیهم السلام) می خواهیم برای احیای این روز به استان سامرا مشرف شوند.

پیوست ها