احداث بزرگترین کارخانه تولید دارو در کشور عراق به همت آستان قدس حسینی

شرکت خیرات السبطین وابسته به آستان قدس حسینی از احداث بزرگترین کارخانه تولید دارو در کشور عراق به همت آستان قدس حسینی خبر داد.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ مهندس باسم محمد مسئول سرمایه گذاری شرکت خیرات السبطین با اعلام این خبر گفت: تاکنون 65 درصد کارخانه احداث شده است و تجهیزات این کارخانه تا سه هفته دیگر به بنادر عراقی خواهد رسید.

وی افزود: در چند روز گذشته قبل از ارسال تجهیزات به کشور عراق، شرکتهای معتبر جهانی با هماهنگی شرکت خیرات السبطین تجهیزات لازم را بررسی کرده اند و ان شاء الله تا سه هفته دیگر تجهیزات لازم به بندر ام القصر در جنوب عراق خواهد رسید.

وی ادامه داد: پس از بازگشایی فعالیتهای شرکتهای هواپیمایی، نمایندگان شرکتهای معتبر جهت نصب این تجهیزات به کشور عراق سفر می کنند و امید است با بهتر شدن اوضاع بهداشتی در اوایل سال جدید میلادی این کارخانه راه اندازی خواهد شد.

لازم به ذکر است کارخانه تولید دارو در زمینی به مساحت بیست هزار متر مربع در ده کیلومتری جاده کربلا به نجف واقع می باشد و تجهیزات کارخانه تولید دارو ساخت کشورهای ایتالیا، آلمان و هند است و دارای گواهینامه P.G.M می باشد.

پیوست ها