اهدای یک تاج مزین به بخش هدایا و نذورات حرم مطهر حضرت امام حسین (علیه السّلام) توسط یکی از محبان اهل بیت (علیهم السّلام)

بخش هدایا و نذورات آستان قدس حسینی از اهدای یک تاج ساخته شده از مس و نقره که با طلای خالص پوشیده شده است توسط یکی از زائران و محبان حضرت امام حسین (علیه السّلام) از استان کاظمین خبر داد.

به گزارش سایت رسمی آستان قدس حسینی؛ عادل الموسوی رئیس بخش هدایا و نذورات اظهار داشت: یکی از زائران ساکن شهر الکاظمیه تاجی را به وزن چهارکیلوگرم به حرم مطهر حضرت امام حسین (علیه السّلام) هدیه داد. این تاج از مس و نقره ساخته شده است و با طلای خالص پوشیده است و با سنگهای قیمتی و نادر تزئین شده است. روی آن آیات قرآن و برخی از نقوش اسلامی نقش بسته است. این تاج دست ساز با دقت بالا ساخته شده است و بی نظیر و منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: این تاج طی مراسمی به بخش هدایا و نذورات حرم اهدا شد و در حال حاضر این تاج در مکان مخصوصی نگهداری می شود و به زودی در موزه آستان حضرت امام حسین (علیه السلام) به نمایش گذاشته می شود تا در برابر دیدگان زائران باشد.

رئیس این بخش افزود: اهدا کننده این تاج، چهار عدد از این تاج منحصر به فرد را در اختیار داشت، وی یک عدد از این تاج را به حرم مطهر حضرت امیرالمومنین (علیه السّلام) و یک عدد را به حرم مقدس امامین کاظمین (علیهما السّلام) و یک عدد دیگر را به حرم اباالفضل العباس (علیه السّلام) اهدا نمود.

پیوست ها