كسب رتبه اول در مسابقه قرآنی تلاوت قرآن کریم در کشور انگلستان توسط قاری آستان قدس حسینی

اسامه عبدالحمزه الکربلایی قاری آستان قدس حسینی توانست در مسابقه قرآنی که در کشور انگلستان و از طریق فضای مجازی با شرکت هشتاد قاری از کشورهای مختلف برگزار شده است رتبه اول را کسب نماید.

مسئول مرکز قرآنی دارالقرآن الکریم آستان قدس حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: فعالیتها و مشارکتهای دارالقرآن الکریم آستان قدس حسینی همیشه متمایز بوده است. قاری آستان قدس حسینی در مرحله نهایی مسابقه با پانزده قاری قرآن از کشورهای عراق، ایران، مصر، لیبی، انگلستان، بلژیک، هلند و آلمان به رقابت پرداخت و توانست رتبه اول را کسب نماید.

اسامه عبدالحمزه الکربلایی قاری دارالقرآن الکریم درخصوص شرکت در این مسابقه اظهار داشت: پس از فراخوان شرکت در مسابقات قرآنی توسط درالفرقان از شهر لندن در شبکه های اجتماعی جهت شرکت در این مسابقه و اعلام شرایط شرکت از جمله ارسال فایل ویدیویی از قرائت برخی از آیات قرآنی که توسط برگزار کنندگان مشخص شده بود، در این مسابقه شرکت نمودم و الحمدلله توانستم به مرحله نهایی راه پیدا کنم.

وی افزود: مرحله نهایی این مسابقه از طریق برنامه (zoom) و به صورت زنده برگزار شد و توانستم به خواست خداوند متعال رتبه اول را کسب نمایم.

پیوست ها