طرح زیارت نیابتی حضرت امیرالمومنین (علیه السّلام) در روز مبعث

همه محبان و دلدادگان به ساحت قدسی حضرت امیرالمومنین علی ‌بن ابی طالب (علیه السلام) می‌توانند از اقصی‌ نقاط جهان با ثبت نام در سامانه‌ های زیارت نیابتی آستان قدس حسینی برای زیارت به نیابت در روز مبعث پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) درخواست دهند.

ولاء الصفار، مدیر موسسه رسانه دیجیتال امام حسین (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز مبعث حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) این موسسه با همکاری بخش رسانه ای آستان قدس علوی زیارت حضرت امیرالمومنین (عليه السّلام) در نجف اشرف را به نیابت از عاشقان و دوستداران اهل بیت (عليهم السلام) انجام می دهد.

وی افزود: مدیریت این سایت برنامه کاملی را برای جمع آوری همه اسامی که در صفحه زیارت به نیابت ثبت شده و زیارت و دعا به نیابت از همه آنها وضع کرده است. آخرین مهلت ثبت درخواستها ساعت ده  صبح روز دوشنبه 23/3/ 2020 است.

الصفار عنوان کرد: افراد با ثبت نام از طریق لینک https://imamhussain.org/enaba می توانند درخواست بدهند تا از جانب خود یا بستگانشان  چه آنان که در قید حیات هستند و چه آنان که به رحمت ایزدی پیوسته‌ اند زیارت به جای آورده شود.

پیوست ها