تکریم از خانواده های شهدا در روز عید سعید قربان

بخش حمايت از خانواده های شهدا و جانبازان وابسته به آستان قدس حسینی طی برنامه ویژه ای هدایای عید سعید قربان را به فرزندان شهدا اهدا نمود.

مسئول بخش حمایت از خانواده های شهدا طی سخنانی اظهار داشت: این طرح دویست و بیست و پنج فرزند شهید زیر دوازده سال را شامل شد و این بخش به صورت مستمر به ویژه در اعیاد از این قشر حمایت می نماید.

لازم به ذکر است که مرجعیت عالی دینی بر ضرورت حمایت از خانواده های شهدا تأکید می نماید. شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده ایشان نیز در خطبه دوم نماز جمعه به تاریخ 15/6/2018 که در صحن مطهر حرم حضرت سید الشهداء (علیه السّلام) اقامه گردید اظهار داشت: برادرانم نباید خانواده های شهدا را فراموش کنیم، آنان در سالهای گذشته در چنین روزی غرق در شادی بودند و پدر خانواده در کنار آنها بود، ولیکن امسال کودکان پدر شهید خود را که به خاطر مقدسات و ناموس ما غرق در خون شدند را نمی بینند.

نماینده مرجعیت عالی در ادامه خطبه افزود: این شهدا و خانواده های آنان، فرزندان شهید، این زنان و مردانی که اینگونه فرزندانی را تربیت کردند همگی به گردن ما حق بزرگی دارند. برادران و خواهران، مومن باید در روزهای عید این خانواده ها را فراموش نکند وبه دیدار خانواده های شهدا بروند. با لبخند و حفظ کرامتشان از آنان حمایت نمایند و در کنارشان باشند تا خانواده های شهدا احساس کنند اگر پدر خانواده از این دنیا رفت، دهها پدر از این خانواده حمایت می کنند.

پیوست ها